středa 1. července 2015

Cottage salát alá hermelínová pomazánka (od 1 roku)

Tento recept je tak triviální a jednoduchý, že jsem jej vůbec neměla v úmyslu vkládat sem na blog. Ale měl u vás takový úspěch a tolik si o něj píšete, že jsem i přes ne moc povedenou fotku musela. Tak snad mi kvalitu aranžmá odpustíte, až ho ochutnáte. Jak název napovídá, hermelín v něm samozřejmě není, ale chuťově to snad ani nepoznáte. PS: Pro maminky na dietě ideální ;)

  • 250g (1 kelímek) sýra cottage
  • 1 vejce natvrdo
  • cca 50g šunky
  • sůl a mletá paprika dle chuti


Vejce uvařte natvrdo a nakrájejte na drobné kostičky, šunku na krátké proužky. Vmíchejte do sýra cottage a ochuťte mletou paprikou a solí. Pokud nebudete na sýru cottage šetřit a nebudete kupovat levnou nebo odtučněnou variantu, které jsou zpravidla řidší, budete mít pomazánku, kterou je možno i namazat na chleba. 

Dětská specifika:
  • cottage je pro vysoký obsah bílkovin vhodný spíše až od 1 roku
  • taktéž celé vejce se dětem dává až od 1 roku

4 komentáře:

  1. Vyzkoušeno, snězeno :-) Jednoduché, výborné :-) Děkuji :-)

    OdpovědětVymazat
  2. perfektní, dekuji opet za inspiraci
    v jednoduchosti je sila :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Náš 14ti měsíčňák to baští jak o život, mě to chutná taky! Ještě jsem to maličko oživila nasekáním na jemno kousku červené papriky. Díky moc za inspiraci na svačinky a snídaně. :-)

    OdpovědětVymazat